Sunday, May 18, 2008

Miley Cyrus: Remaja yang mengegar dunia

Baru berusia 15 tahun, remaja (budak) ini cukup panas dengan kontroversi yang dicetuskannya. Lahir pada November 23, 1992, terkenal sebagai Hana Montana girl dalam siri Hana Montana terbitan Disney Channel.

Mula mengejutkan dunia apabila bergambar separuh bogel dalam Vanity Fair. Vanity Fair adalah suatu program/syarikat hiburan yang merangkumi kewartawanan, photography, majalah, komentar, vlog, blog dan banyak lagi.

Gambar yang mengundang kontroversi.

Dia menjelaskan,
For Vanity Fair, I was so honored and thrilled to work with Annie [Leibovitz]. I took part in a photo shoot that was supposed to be 'artistic' and now, seeing the photographs and reading the story, I feel so embarrassed."

Gambar berikut adalah bra flash insident, yang mana Miley mengakuinya sebagai kesilapan.

"The pictures of me on the Internet were silly, inappropriate shots. I appreciate all the support of my fans, and hope they understand that along the way I am going to make mistakes and I am not perfect. I never intended for any of this to happen and I am truly sorry if I have disappointed anyone."





Gambar kontroversi yang lain.
Model untuk pakaian dalam wanita.


Paparazzi shot! sewaktu sedang bersantai di pantai Miami.Selepas kontroversi ini, banyak syarikat gergasi yang berminat mengambil Miley Cyrus sebagai model misalnya majalah terkemuka Playboy berminat mengambil Miley sebagai model untuk majalah keluaran akan datang.

2008 Playmate of the Year Jayde Nicole.

Dia juga menerima iklan daripada pengeluar susu yang bertajuk "Got Milk".
Dia juga bercadang untuk melelong seluar dalam dan bra nya yang berjumlah 2000 pasang di ebay yang bertemakan 'an underwear free spirit'!. Bagi mereka yang berminat, sudah tentunya anda akan mendapat jika anda adalah pembida yang tertinggi. Dengan kontroversi ini juga pendapatan Miley Cyrus meningkat. Harta terkumpulnya setakat ini ialah $17.5 juta (RM56.63 juta) meliputi konsert jelajahnya dan perjanjian dengan syarikat multi-billion. Bukan itu sahaja dia juga memiliki ladang seluas 500 ekar di Nashville, Amerika.

Sesungguhnya segala kejadian yang tidak disangka ini amat dikesali oleh ibubapa Miley, Leticia Tish Cyrus dan Billy Ray Cyrus.

Walau bagaimanapun terdapat juga kejadian dimana Miley bergambar bersama bapanya dalam satu fotografi dan ini juga mengundang kritikan.

Miley Cyrus juga dikritik kerana bergambar bersama bapanya.

Keputusan undian, adakah Miley merasa selesa bergambar bersama bapanya.


-kurangkan kontroversi, tingkatkan prestasi (correct, correct)

No comments:

Post a Comment

viral news and videos

Kipas Double dalam kereta, Cara Mudah pasang #travel, #cuacaPanas, #AircondTidakSejuk #soketRokok #kipasMurah #bossJames

Kipas Double dalam kereta, Cara Mudah pasang   @edwinubod Double Kipas Kereta Power Welcome to Sandakan @bossjames_oe #travelling #cuac...

Visitors

Flag Counter