Monday, May 12, 2008

Port Dickson: Social party turn Free Sex

Seks bebas di Pantai Port Dickson.

Apa sudah jadi? Port Dickson sememangnya terkenal sebagai destinasi pelancongan dalam dan luar negara. Baru-baru ini satu pesta sosial telah diadakan di pantai tersebut. Pada mulanya ia berjalan secara biasa, pelancong luar dan tempatan mengadakan aktiviti seperti bbq, grill, mandi-manda dan ada yang membawa minuman keras.


Keadaannya bertukar pada waktu malam hingga subuh apabila parti sosial yang biasa mula dipengaruhi alkohol dan dadah. Kebanyakan remaja membuka baju dan wanita hanya memakai bikini. Keadaan lebih teruk apabila ada yang mengadakan sex secara bebas tak kiralah pelancong tempatan atau luar negara.

Sebelum itu parti sosial tersebut berkonsepkan musik Techno dan bertemakan "2 Days of Freedom" dijadualkan mengadakan aktiviti seperti fusion of music, visual arts, cuisine, beach activities dan tea dance.

Party tersebut berlangsung sehingga jam 5 pagi dan kebanyakan remaja tidak mahu bersurai atau pulang rumah malah ada yang mencetuskan pergaduhan. Kebanyakan remaja yang berpakaian menjolok mata adalah rata-rata pelajar universiti.

3 comments:

  1. Wow.... remaja INA udah mulai kejangkit virus moral nih....

    ReplyDelete
  2. wa... semua mandi mandi sudah jadi miang

    ReplyDelete
  3. Wah... kok tidak ada gambar free sex nya boss?

    ReplyDelete

viral news and videos

Kipas Double dalam kereta, Cara Mudah pasang #travel, #cuacaPanas, #AircondTidakSejuk #soketRokok #kipasMurah #bossJames

Kipas Double dalam kereta, Cara Mudah pasang   @edwinubod Double Kipas Kereta Power Welcome to Sandakan @bossjames_oe #travelling #cuac...

Visitors

Flag Counter