Sunday, August 10, 2008

Linda Nanuwil

Saya harap kamu telah membaca post sebelum ini. Saya sebenarnya mahu meletakkan dua buah lagu dari Album Linda dalam blog ini namun setelah berfikir soal periuk nasi Linda dan Hakcipta terpelihara. Maka saya terpaksa membatalkan hasrat itu.


Jika pembaca atau peminat Linda inginkan Album tersebut sila beli dipasaran sekarang.
Saya berharap sangat melihat album Linda ini berjaya dan diterima peminat yang telah lama menanti kemunculan Album tempatan dari Linda.

Anda kenal siapa ini? Yes Mr. Roger Wang. Beliau juga hadir di pelancaran album Linda ini dan merupakan penyumbang kepada penghasilan album Linda. Saya tidak pernah berjumpa dengan beliau ini. Jika tidak diumumkan olah pengadara saya langsung tidak kenal rupa Roger Wang. Selama ini hanya dengar nama saja.


Dapatkan album Linda yang berjudul Linda dipasaran sekarang.

2 comments:

  1. wah semakin vogue si linda ni kan..alawa..

    ReplyDelete
  2. aloha tanakwagu! siou lama inda melawat sini... wah siok lah hari tu kan tinguk linda. :-) sia inda dapat pigi lah...

    ReplyDelete

viral news and videos

Kipas Double dalam kereta, Cara Mudah pasang #travel, #cuacaPanas, #AircondTidakSejuk #soketRokok #kipasMurah #bossJames

Kipas Double dalam kereta, Cara Mudah pasang   @edwinubod Double Kipas Kereta Power Welcome to Sandakan @bossjames_oe #travelling #cuac...

Visitors

Flag Counter