Monday, October 4, 2010

Zulkifli Daud (Joey) - Norwati Sadali (Watie)

Zulkifli Daud (Joey)
Pada mulanya menganggotai kumpulan Budak Kacamata dan selepas berpisah bergabung pula dengan kumpulan Exist selpas ketiadaan penyanyi Ezzad.
Joey merupakan orang lama yang pernah duduk di bawah Luncai Emas dan menghasilkan album Beradu Suratan pada tahun 1994 dan Joey (1996).
Ketika itu namanya cukup harum apatah lagi dapat menembusi pasaran muzik Indonesia dengan jumlah jualan album sekitar 700,000 unit. Pelbagai insiden yang menimpa lelaki yang berusia 35 tahun ini sehingga menyebabkan dia mengundurkan diri seketika sebelum terpilih menjadi vokalis kumpulan Exist.

Pada ketika artikel ini ditulis  Zulkifli Daud (Joey)  sedang panas diperkatakan kerana keretakan rumahtangganya yang disebabkan Zulkifli Daud (Joey) sedang bercinta dengan perempuan lain yang juga artis iaitu Norwati Sadali (Watie). Walaupun Joey mengaku telah bercerai namun tiada surat hitam putih dikeluarkan, ini menyebabkan isterinya Noraini seperti gantung tidak bertali.

Norwati binti Sadali (juga dikenali sebagai Watie), merupakan salah seorang daripada anggota penyanyi kumpulan ELITE. dilahirkan pada 21hb Apr 1976 di negeri Perak Berumur 33 tahun. Pernah berkeluarga tetapi berpisah dan sekarang masih solo.


komen pilihan
aku ni bkn la pndai sgt dlm ajaran islam...tp SETAKAT yg aku th..dlam ajaran islam sumenye dh tertulis dgn
JELAS & TERANG antaranya..
1. si isteri tidak boleh mengaibkan si suami dlm apa jua bentuk pengaiban..dan klu ternyata si suami mula mengabaikan tanggungjawab terhadap keluargannya selama 3 bulan berturut tanpa khabar berita..sila la rujuk pd ahli keluarga@saudara-mara terdekat xpon terus pergi ke pej agama islam..
2. si suami pula klu inginkan beristeri 2 jgn la smpi berat sebelah..nnti yg dikesar xdpt yg digendong keciciran..buatla yg terbaik bg kedua2 belah pihak..biar sume rase adil..SILA LAH gunakan saluran yg betul.
klu ade salah silap aku kt sni�maafkan aku..aku bkn backing sesiapa pun..aku cume khalifah biasa yg inginkan kemajuan dan keadilan dlm islam dan cuba membetulkan apa yg silap..

"HIDUP INI DICIPTA UNTUK BERFIKIR & MENCARI PERKARA MAARUF
DAN BUKAN DICIPTA UNTUK BERFIKIR & MENCIPTA ALASAN UNTUK PERKARA MUNGKAR" --anggura

No comments:

Post a Comment

viral news and videos

Kipas Double dalam kereta, Cara Mudah pasang #travel, #cuacaPanas, #AircondTidakSejuk #soketRokok #kipasMurah #bossJames

Kipas Double dalam kereta, Cara Mudah pasang   @edwinubod Double Kipas Kereta Power Welcome to Sandakan @bossjames_oe #travelling #cuac...

Visitors

Flag Counter