Wednesday, December 15, 2010

Noor Faezah Elai

Noor Faezah Elai
Noor Faezah Elai
*photo credit goes to respective owner :). i can't trace from flickr
Aku tak kenal artis ni, tapi mula kenal setelah lihat dalam melodi pasal kontroversi dan skandalnya bersama laki orang. Kononnya dia menjadi punca perceraian kepada satu pasangan yang juga dalam industri hiburan.

Benar atau tidak, dia telah pun menafikan berita tersebut (melodi 12.12.2010). Walaubagaimanapun menurut seorang lagi pelakon lelaki Azad Jazmin pelakon Nangkung, Noor Faezah Elai ni pandai memutarbelitkan cerita dalam media.

Noor Faezah Elai pula membalas bahawa Azad Jazmin yang menjadi punca berita ini menjadi besar serta memutarbelitkan cerita sebenar.

Antara lakonan Noor Faezah Elai ialah seperti Asmara dan Miah Oh! Miah

Apapun kita sama-sama tunggu terjah melodi pada ahad ini (19.12.2010). Perang dalam media ni tiada penghujungnya, lebih baik deal secara berhema dan biar semua pihak puas hati.

No comments:

Post a Comment

viral news and videos

Kipas Double dalam kereta, Cara Mudah pasang #travel, #cuacaPanas, #AircondTidakSejuk #soketRokok #kipasMurah #bossJames

Kipas Double dalam kereta, Cara Mudah pasang   @edwinubod Double Kipas Kereta Power Welcome to Sandakan @bossjames_oe #travelling #cuac...

Visitors

Flag Counter