Tuesday, January 4, 2011

Khairul Fahmi - penjaga gol team Malaysia

Khairul Fahmi - gol keeper team Malaysia

Atas kecemerlangan Khairul Fahmi pada perlawanan akhir Piala Suzuki AFF2010, beliau kini telah membuka mata banyak pihak dalam arena bolasepak.

Dikatakan bahawa setakat ini Khairul Fahmi telah cuba di pancing oleh Indonesia dan terbaru adalah pancingan dari Manchester United (wow hebatnya).

berikut ini adalah gambar Khairul Fahmi - penjaga gol team Malaysia
Penjaga Gol Malaysia Khairul Fahmi bersama Tuan Guru 
-gambar-bulatdusun.blogspot.com


Disamping itu pemain lain yang cuba dilamar adalah seperti penjaring terbanyak Piala Suzuki AFF, Mohd Safee Sali, pemain sayap Mohd Amirulhadi Zainal dan penyerang licik, Norshahrul Idlan Talaha.

Berikutan berita ini Timbalan presiden FAM, Tengku Abdullah Sultan Ahmad Shah mahu pemain negara memberi pertimbangan wajar sebelum menerima tawaran daripada negara jiran yang dibaham Harimau Malaya pada final Piala Suzuki 29 Disember lalu.

Ulasan Tengku:
mahu pemain negara memberi pertimbangan wajar sebelum menerima tawaran daripada negara jiran.
“Kalau hendak pindah pun, biarlah ke kelab atau liga yang jauh lebih baik daripada kita,”.
“Saya harap pemain akan fikir dua kali sebelum menerima tawaran berkenaan.
“Kualiti liga di Indonesia tidak jauh bezanya dengan kita, tetapi terpulang kepada pemain kerana kami (FAM) tidak berhak menghalang keputusan mereka. Bagi saya, lebih wajar sekiranya mereka menyertai liga yang lebih tinggi mutunya seperti di Jepun atau Korea Selatan.”

No comments:

Post a Comment

viral news and videos

Kipas Double dalam kereta, Cara Mudah pasang #travel, #cuacaPanas, #AircondTidakSejuk #soketRokok #kipasMurah #bossJames

Kipas Double dalam kereta, Cara Mudah pasang   @edwinubod Double Kipas Kereta Power Welcome to Sandakan @bossjames_oe #travelling #cuac...

Visitors

Flag Counter