Saturday, January 22, 2011

video tarian seks pelancongan di sabah

video tarian seks pelancongan di sabah
Gadis tempatan dimanipulasi.
Setiap malam saya menonton berita dan salah satu berita wajib adalah perkhidmatan seks rakyat china yang menyalahgunakan pas lawatan atau pelajar.

Hari ini pula telah heboh dengan seks pelancongan yang berlaku di sabah. video tersebut yang dirakam dalam satu majlis atau pementasan yang dihadiri ramai termasuk pelancong.

Kelihatan seorang menyanyikan lagu kadazandusun sambil membuka zip seluarnya dan membiarkan orang ramai penonton meramas tubuhnya. wanita-wanita lain pula membuka baju dan menampakkan buah dada.

Tarian seperti ini terkenal dikalangan orang barat atau dalam istilah Englishnya ialah striptease

Lokasi sebenar tidak diketahui dan masih dalam siasatan polis, namun ia berlatarbelakangkan persekitaran rumah bambu dengan penonton yang duduk kerusi plastik. tidak juga dapat dikenalpasti samada lokasi tersebut in-door atau out-door.

Aksi-aksi ini telah dirakam oleh seorang penonton secara rahsia dan kemudiannya video klip itu dihantar kepada pihak akhbar untuk disiarkan. pengirimnya pula masih rahsia.

Benar atau tidak tarian seks gadis kadazandusun dalam pelancongan adalah tidak menghairankan kerana yang pasti ia mendatangkan pulangan yang lumayan kepada pihak 'penganjur' dan perempuan tersebut sudah semestinya menerima habuan yang besar.
video tarian seks pelancongan di sabah
gambar hiasan
Siasat (update)
Adakah kamu masih ingat atau terdengar kisah majlis makan malam di putrajaya yang disajikan dengan tarian separuh bogel, kemudian penonton dibenarkan meramas tubuh wanita tersebut? Nampak ada persamaan kan. Adakah kemungkinan orang disebalik situasi ini adalah orang yang sama?
ramas jangan tak ramas,bukan aku minta dia yang beri salah ke?
Pertunjukkan "Tiger Show", dalam Majlis Makan Malam di Marriot Hotel, Putrajaya pada 16 Disember lalu(2010).

No comments:

Post a Comment

viral news and videos

Kipas Double dalam kereta, Cara Mudah pasang #travel, #cuacaPanas, #AircondTidakSejuk #soketRokok #kipasMurah #bossJames

Kipas Double dalam kereta, Cara Mudah pasang   @edwinubod Double Kipas Kereta Power Welcome to Sandakan @bossjames_oe #travelling #cuac...

Visitors

Flag Counter