Saturday, April 2, 2011

jualan gudang extreme parkson

Jualan Gudang Extreme Parkson

(Parkson Extreme Warehouse Clearance Sale)

Jualan gudang extreme parkson sedang berlangsung di One Borneo The Largest Lifestyle Shopping Mall Sabah. lokasi nya ialah ground floor south,north dan centre atrium.
jualan gudang extreme parkson one borneo hypermall sabah



Diskaun sehingga 90%. pelbagai barangan seperti pakaian dalam wanita, peralatan dapur, pakaian kanak-kanak dan banyak lagi.

Jualan Happy Hour akan berlangsung pada pukul 8.30 malam hingga jam 9.00 malam. jualan happy hour ini berlangsung selama 30 minit saja dan akan diumumkan oleh DJ dari semasa ke semasa. so sebelum happy hour ini bermula boleh la anda preview dan target barangan yang hendak dibeli.

Jualan happy hour bermakna barangan yang mempunyai diskaun tadi akan dijual lebih murah. ada barangan terplih yang berharga serendah rm0.50 sen ketika jualan happy hour berlangsung.

anda akan menonton gimik daripada sales girl dan salesman yang berteriak memeriahkan lagi jualan mereka seolah-oleh di pasar ikan :)

oh ya jualan gudang extreme parkson ini akan berakhir pada hari ahad (03.April.2011)

jualan gudang extreme parkson one borneo hypermall sabah

psssstt // Anugerah Bintang Popular Berita Harian akan berlangsung hari ahad jam 9 malam di Arena of Stars.

No comments:

Post a Comment

viral news and videos

Kipas Double dalam kereta, Cara Mudah pasang #travel, #cuacaPanas, #AircondTidakSejuk #soketRokok #kipasMurah #bossJames

Kipas Double dalam kereta, Cara Mudah pasang   @edwinubod Double Kipas Kereta Power Welcome to Sandakan @bossjames_oe #travelling #cuac...

Visitors

Flag Counter