Wednesday, September 21, 2011

Masih virgin (perawan) tak?

Ada engkau kesah? Masih dara atau tak?
Kenapa hilang dara? kerana main basikal, mengikuti sukan lasak dsb...betul ka???

Virginity means never having had sex. People may define "sex" differently. Most people agree that women and men lose their virginity the first time they have penile-vaginal intercourse. Many people also believe that people can lose their virginity through oral sex, anal intercourse, or other kinds of sex.

Di zaman yang moden ini nampak gayanya manusia semakin berfikiran terbuka. Adat dan agama dibelakangkan dengan banyak alasan, yakni soal maruah dan harga diri. Malah di sesetengah negara seks bebas adalah dibenarkan.
Peserta Miss Universe 2011 dari colombia catalina robayo tak pakai seluar dalam

Aktiviti seks sememangnya tarikan yang mudah dipengaruhi syaitan. tak kira usia,agama,bangsa atau lokasi semuanya mahu buat 'projek'. banyak pengkritik menyalahkan filem luar sebagai penyebab tetapi jika dilihat, filem malaysia ketika ini sedang dengan halusnya menyelitkan perkataan2 atau frasa lucah dalam dialog yang disampakan secara lawak (maka itu orang x perasan)

Penyebab lain yang difikirkan ialah media seperti internet,video lucah,telefon mudah alih yang menjadi medium utk memuaskan nafsu dan menyebarkannya kpd org lain. yang buruknya budak2 belasan tahun pun sudah tahu utk mengaksess medium ini dan seterusnya meniru apa yg dilihat atau dibaca.

Ada pula manusia yang mahu berniaga dengan menjual keperawanannya dengan harga yg begitu tinggi
Tajuk: What is virginity worth today?
Huraian:Is a woman's virginity worth $3.8 million? That's how much a 22-year-old from San Diego, California, said she has been offered through an auction she announced in September.


The woman, who goes by "Natalie Dylan," set up a private auction through the Moonlite Bunny Ranch, a legal brothel in Nevada. The auction has given her lots of "business opportunities," she said.


Her top bid comes from a 39-year-old Australian, but she has no immediate plans to settle the auction, she said in a recent interview with CNN.

suatu ketika dahulu bohsia dan bohjan menjadi buah mulut di kedai2 kopi (rasanya sekitar awal tahun 2000), sekarang dah tak dibualkan lagi, bukan bermakna benda tu dah tak berlaku tetapi tengelam dengan hal2 lain. tahun 2009 dan 2010 pula diisi dengan 'budak sekolah' yang tersebar dlm bentuk 3gp melalui telefon bimbit. dasyhat!!!

Budak sekolah 1

Buat ketika ini pemeriksaan HIV merupakan perkara wajib jika hendak berkahwin, disamping kursus2 perkahwinan yang sedia ada mengikut agama masing2. walaupun pelik tapi benar, jangan hairan jika suatu hari nanti sijil keperawanan pula akan diperlukan dalam syarat2 untuk berkahwin di negara Malaysia.

rasanya jika ini diperkenalkan maka semakin ramai pasangan yang tak mahu berkahwin atau berkahwin di negara lain.atau juga dijadikan pra-syarat untuk mengikuti Miss Malaysia World amacam?

ujian keperawanan, masih dara,sijil perawan
Warga zulu afrika dapat sijil perawan
ujian keperawanan, masih dara,sijil perawan
Gadis perawan ditandai kapur putih
Budak sekolah 2

kesinambungan dengan berlakunya aksi2 jahat diatas maka terjadilah bayi buang yang tidak berperi kemanusiaan

Maksud perawan
Secara mudahnya perawan bermaksug seorang gadis yang mana vaginanya belum dimasuki penis dan bukan ditentukan oleh adanya selaput dara.

Walaubagaimanapun dengan adanya selaput dara juga membawa maksud gadis tersebut masih perawan kerana selaput dara tersebut tidak ecah jika tidak dimasuki penis.
Anggapan bahawa dengan adanya (belum koyak)selaput dara adalah penentu keperawanan seseorang gadis adalah salah kerana selaput dara boleh terkoyak disebabkan oleh faktor lain. Ketakutan ini menyebabkan ada wanita yang membuat pembedahan untuk mengembalikan selaput dara.


Perawan atau gadis merujuk pada seorang wanita muda atau seorang wanita dewasa yang belum mempunyai suami atau wanita yang belum pernah melakukan hubungan seksual atau senggama dengan seorang lelaki. Istilah yang lain untuk ini adalah wadat dan selibat. Secara umum, perawan juga bermaksud kesucian. Untuk lelaki yang belum pernah melakukan senggama disebut perjaka atau jejaka.

Secara fizikal, seorang perawan biasanya ditandai dengan utuhnya selaput dara yang berada pada daerah vagina. Dan hilangnya keperawanan biasanya disertai dengan keluarnya darah dari daerah vagina (tergantung bentuk dan ketebalan selaput dara) saat mengadakan hubungan seksual pertama kali.
Secara istilah Islami, keperawanan bukan sekadar masih utuhnya selaput dara di vagina, tetapi setiap wanita yang belum pernah melakukan aktiviti seksual.
Ada engkau kesah?

No comments:

Post a Comment

viral news and videos

Kipas Double dalam kereta, Cara Mudah pasang #travel, #cuacaPanas, #AircondTidakSejuk #soketRokok #kipasMurah #bossJames

Kipas Double dalam kereta, Cara Mudah pasang   @edwinubod Double Kipas Kereta Power Welcome to Sandakan @bossjames_oe #travelling #cuac...

Visitors

Flag Counter