Sunday, October 9, 2011

Klip 3GP terpanas Mimi

Nampaknya filem hantu dan seram masih menguasai perfilem tanah air sejak akhir-akhir ini. Jika disorot kembali bagaimana filem malaysia menjurus kepada hantu,kurafat,tahyul dan seumpamanya adalah bertitik tolak dari filem2 seram seperti JuOn (tahun 2000),the ring(2002),nangnak(1999), dll. Pada awal 80an dan 90an filem malaysia disajikan dengan filem2 cinta.

Nak lihat goyang gerudi mimi?saksikan video trailer klip 3gp di bawah.

Klip 3GP
klip 3gp adegan ranjang
filem Klip 3GP - adegan atas ranjang

klip 3gp
filem Klip 3GP - adegan goyang gerudi dalam lif

klip 3gp
filem Klip 3GP - adegan diperkosa ramai-ramai



Sememngnya para pengarah dan penerbit sangat sensitif dengan situasi semasa di malaysia, samada situasi itu dilihat secara umum atau atau beberapa golongan sahaja yang tahu. Demikianlah filem Klip 3GP yang saya jangka telah mendapat 'inspirasi' daripada klip2 3gp yang berleluasa di internet. klip2 seperti ini (terutama yg berunsur seks) bkan rahsia lagi kerana sebahagiannya disiarkan oleh media cetak (surat khabar)mahupun elektronik(TV) misalnya suatu ketika tidak berapa lama dahulu heboh pasal klip '3gp adik-beradik'.

kembali kepada filem Klip 3gp, filem ini berunsurkan keganasan,horror dan juga seks. maka dengan itu awal2 lagi pelakon mimi(one nation emcees) mengeluarkan kenyataan bahawa pelakon adegan seks dalam satu babak bukanlah dirinya tetapi menggunakan teknik pendua.

mungkinkah cara ini dapat melariskan filem? ya mugkin juga.

filem klip 3gp


Sinopsis : Eddie pada usia hanya sekitar 20-an sudah merasa kejayaan urusan perniagaannya di Internet. Dia seorang jejaka yang memiliki segalanya – tampan, menikmati kehidupan mewah dan juga teman wanita sekeliling pinggang. Tanpa diketahui sesiapa, Eddie sebenarnya meraih keuntungan daripada perniagaan yang membeli dan menjual klip-klip pornografi dan sensasi di Internet. Maya Akhtar pula adalah seorang jurnalis yang komited terhadap kerjayanya. Malangnya, dia telah jatuh mangsa kepada ugutan Sunny yang memiliki rakaman video hubungan sulit mereka.

Lebih mengejutkan lagi, perbuatan Sunny ini disokong oleh isterinya sendiri Rita, kerana inilah cara mereka membuat duit, dengan memperdaya wanita untuk tidur dengan Sunny dan memeras ugut mangsa kemudian. Suria, Mina dan Zakiah adalah tiga gadis remaja yang dalam perjalanan untuk mencari hiburan hujung minggu di Kuala Lumpur. Tanpa disangka, malam itu berubah menjadi suatu peristiwa yang menyeramkan apabila mendapati diri mereka diburu oleh satu makhluk yang mengerikan. Sandra adalah seorang gadis sekolah yang menjadi mangsa deraan seksual oleh Jefri.

Lebih dari itu, Sandra satu hari telah diperkosa beramai-ramai oleh satu geng motosikal yang dianggotai Jefri dan abang kandung Sandra sendiri iaitu Burn. Acara perkosaan ini telah dirakamkan oleh geng ini melalui kamera telefon bimbit Jefri. Dalam filem 3GP, kehidupan watak-watak berbeza ini akhirnya bersulaman dan berkait melalui pembocoran klip-klip 3gp mereka kepada masyarakat Internet – dan dunia mereka bertembung dalam satu kemuncak yang dramatik.

Trailer / sedutan filem Klip 3GP
lihat pada 0:49 dan 0:53 fuhhh...dia unya gerudi bukan calang2 yok


mula ditayangkan 13 oktober 2011

1 comment:

viral news and videos

Kipas Double dalam kereta, Cara Mudah pasang #travel, #cuacaPanas, #AircondTidakSejuk #soketRokok #kipasMurah #bossJames

Kipas Double dalam kereta, Cara Mudah pasang   @edwinubod Double Kipas Kereta Power Welcome to Sandakan @bossjames_oe #travelling #cuac...

Visitors

Flag Counter