Friday, March 9, 2012

Mili Pengecas serba boleh

Mili Battery Packs Pengecas serba boleh.
Produk yang bernama Mili adalah suatu aksesori tambahan kepada mereka yang suka akan mobility. Mili adalah backup batery kepada peranti yang boleh disokongnya.

Peranti yang boleh disokong ialah seperti iPhone,iPad,Smart Phone,Samsung Galaxy,kamera digital,mp3 player mini,laptop dan banyak lagi (asalkan sambungan sesuai).
Mili product,pengecas telefon,recharger battery,bateri tambahan,ipad,iphone,smart phone
Mili rupabentuk dan saiz sebenar
Gambar berikut pula adalah peranti "converter"
Pelbagai sambungan converter




Untuk menggunakannya ia perlulah di cas terlebih dahulu (ada 4 lampu indikator berwarna biru), jika ke4-4 lampu menyala ia dalam keadaan full charge (2000mAh) dan boleh digunakan mungkin dalam berminggu-minggu. Cara mengecas: sambungkan pada usb komputer anda.

Seperti dalam gambar ia ada 2 sambungan fungsi USB iaitu USB dan mini USB . Sambungan USB kecil untuk mengecas(in) Mili ini dan USB besar untuk sambungan ke lain-lain peranti(out) seperti dinyatakan di atas.

Amat sesuai kepada mereka yang suka berpindah -randah :)
Rating ku 8/10.

No comments:

Post a Comment

viral news and videos

Kipas Double dalam kereta, Cara Mudah pasang #travel, #cuacaPanas, #AircondTidakSejuk #soketRokok #kipasMurah #bossJames

Kipas Double dalam kereta, Cara Mudah pasang   @edwinubod Double Kipas Kereta Power Welcome to Sandakan @bossjames_oe #travelling #cuac...

Visitors

Flag Counter