Thursday, April 26, 2012

Skandal Ahli Politik

Bah...sudah mengunjungi minggu Saham Amanah Malaysia di Kompleks sukan likas sabah?

Nampaknya permainan politik semakin panas di kedua-dua pihak. Tumpuan utama ialah pada parti politik UMNO dan Parti Keadilan Rakyat (PKR).

Samada kedua-dua pihak sudah ketandusan  modal untuk menjatuhkan lawan atau memang menggunakan strategi Skandal sebagai senjata berbisa untuk menjatuhkan seseorang.

Di Semenanjung Malaysia perkara ini sudah banyak terjadi antaranya tangkap khalawat dengan isteri orang, perempuan simpanan dsb.

Di sabah pula timbul skandal seks Datuk S yang ditimbulkan oleh portal Sabahkini.net.

Dikhabarkan bahawa datuk s ini menyimpan orang PTI Filipina sehingga diberi kekayaan seperti jaminan pasport, rumah banglo,kemudahan shopping dan banyak lahi keistimewan yang diberikan.

Wanita warga pilipin ini dikatakan telah ditangkap,namun diberi jaminan oleh datuk  ini dan serterusnya dijadikan perempuan pemuas nafsunya.




No comments:

Post a Comment

viral news and videos

Kipas Double dalam kereta, Cara Mudah pasang #travel, #cuacaPanas, #AircondTidakSejuk #soketRokok #kipasMurah #bossJames

Kipas Double dalam kereta, Cara Mudah pasang   @edwinubod Double Kipas Kereta Power Welcome to Sandakan @bossjames_oe #travelling #cuac...

Visitors

Flag Counter