Tuesday, April 5, 2011

pelacur perangkap musuh politik

ketika ini heboh pasal rakaman cctv perlakuan seks yang dikatakan ketua pembangkang. sudah banyak cerita yang kita dengar orang-orang politik (Yang Berhormat :)) kantoi dengan video seks mereka.

ini bukan saja berlaku dinegara kita namun dimana-mana juga kerajaan seperti italy(Silvio Berlusconi),russia,amerika syarikat(bill clinton) etc.... perangkap pelacur ini yang kemudiannya dikuatkan lagi buktinya dengan rakaman video litar tertutup (cctv)
katya dan mangsanya
snapshot berikut bertajuk kremlin dirty trick, iaitu menggunakan model/pelacur remaja untuk memerangkap musuh politiknya(pembangkang di russia)
perangkap cctv sedang merakam aksi seks
saya ingin menyenaraikan bagaimana untuk lari dari perangkap seperti ini tetapi tak jadi ,memandangkan seolah-olah ia menggalakkan pula.

sebagai pengajarannya politik adalah kotor, jangan percayakan kawan,jangan cair dengan belaian wanita kerana itu mngkin perangkap. siapa yang perangkap anda tanya diri sendiri.

No comments:

Post a Comment

viral news and videos

Kipas Double dalam kereta, Cara Mudah pasang #travel, #cuacaPanas, #AircondTidakSejuk #soketRokok #kipasMurah #bossJames

Kipas Double dalam kereta, Cara Mudah pasang   @edwinubod Double Kipas Kereta Power Welcome to Sandakan @bossjames_oe #travelling #cuac...

Visitors

Flag Counter