Tuesday, January 12, 2010

persatuan usaha rakyat prihatin negeri sabah

Pernah dengar tak pasal persatuan ini? Saya juga baru mendengarnya dari kawan2. Khabarnya Persatuan Usaha Rakyat Prihatin Negeri Sabah (PURPNS) bertujuan untuk membantu sesiapa saja rakyat Negeri Sabah dalam apa juga usaha yang berbentuk ekonomi sara diri.

Menurut apa yang saya tahu peserta perlulah berdaftar dengan persatuan ini dengan membayar RM20 ringgit dan barulah layak menikmati perkhidmatan mereka termasuk memudahkan peminjaman dari bank iaitu Bank Simpanan Nasional (BSN).

Jika ada update terbaru akan ditulis kelak sebab saya sendiri belum faham sepenuhnya.

2 comments:

  1. Persatuan Usaha Rakyat Prihatin Negeri Sabah merupakan sindiket penipuan yg sedang berleluasa. You can check on this website:

    www.sabahdaily.com

    look for today's news 15/01/2001 tajuk Skim Pelaburan Palsu Masih Berleluasa

    Buat saja laporan polis....

    ReplyDelete
  2. sa ada nampak semua lesen dorang termasuk sokongan original dari kementerian2 yg berkenaan di negara Malaysia..dlm perlembagaan yang berdaftar dengan ROS/SSM mereka memang dibenarkan memungut yuran untk mnjdi ahli Persatuan.

    ReplyDelete

viral news and videos

Kipas Double dalam kereta, Cara Mudah pasang #travel, #cuacaPanas, #AircondTidakSejuk #soketRokok #kipasMurah #bossJames

Kipas Double dalam kereta, Cara Mudah pasang   @edwinubod Double Kipas Kereta Power Welcome to Sandakan @bossjames_oe #travelling #cuac...

Visitors

Flag Counter