Wednesday, August 27, 2008

Make money online: Dapatkan eBook Auto Responder percuma

Kali ini saya ingin berkongsi ebook yang ditulis oleh saudara Mazlie Nadzri daripada www.mazlienadzri.com. Buku beliau bertajuk "Panduan Setup Auto Responder".

Setelah membaca eBook ini, saya amat berpuas hati akan kandungannya(36 muka surat). Ia nya disampaikan dengan ayat yang mudah difahami dan dibantu dengan screen shot setiap langkah.

Apa itu Auto Responder?

Seperti namanya Program auto responder adalah program yang akan 'respond' secara automatik. Digunakan terutamanya dalam email, untuk menghubungi client yang berdaftar dengan sesuatu program atau website.

Auto responder ini banyak digunakan oleh IM Malaysia untuk mengumpul prospek. Tak kira apa jenis perniagaan atau perkhidmatan.

Perisian Auto Responder yang di kupas oleh saudara Mazlie Nadzri ialah daripada Getresponse.com, suatu perisian yang terkenal dan digunakan oleh kebanyakan jutawan internet.

Antara ciri Getresponse ini adalah mengendali mesej-mesej secara tersusun dan mengikut masa serta kempen yang sedang dijalankan.

An autoresponder can make money when you sleep, enjoying a party, while holidaying or simply spending time with your family. It is true, an autoresponder can be you 24/7 cash making money machine. It can achieve a whopping 400% more sales! But What's an autoresponder anyway?

It is an automated email sending program that automatically replies to an incoming email with one or many pre-set and personalized messages crafted by you. You write the message/messages only once, loaded it/them up to your autoresponder and the program send all your messages sequentially. Set it and forget it. It is that simple.


Menarik bukan? Samada anda baru dalam dunia perniagaan internet atau sudah lama tetapi tidak menggunakan program Auto Responder ini, sekarang tiba lah masanya untuk menggunakannya.

Banyak lagi kelebihan perisian Getresponse ini. Untuk mengetahui lebih lanjut boleh lah dapatkan dan baca disini.

eBook yang ditulis oleh Mazlie Nadzri ini adalah P-E-R-C-U-M-A

Jadi untuk siapa ebook ini?
01. kepada mereka yang berjinak-jinak dengan email marketing
02. usahaawan internet(wajib!)
03. pelajar
04. blogger
05. syarikat yang menjalankan e-commerce (wajib!)
06. kepada mereka yang sekadar ingin menambah ilmu pengetahuan.

Saya tidak pernah mendapatkan ebook sebegini detail dengan penerangan yang begitu jelas dan mudah difahami. Dapatkannya sekarang. Klik Sini


p/s: jika anda ingin jadi affiliate, register sekarang dan buat promosi seperti ini dan anda akan dibayar oleh saudara Mazlie Nadzri.
p/p/s: ebook ini ditulis dalam Bahasa Malaysia.

Salam suksess, Happy Independence Day 2008.

*UPDATE: program pay per lead ini dahpun ditutup (02.09.2008 ) oleh saudara Mazlie. Terima kasih kepada yang ambil bahagian.

**Dibuka Semula

No comments:

Post a Comment

viral news and videos

Kipas Double dalam kereta, Cara Mudah pasang #travel, #cuacaPanas, #AircondTidakSejuk #soketRokok #kipasMurah #bossJames

Kipas Double dalam kereta, Cara Mudah pasang   @edwinubod Double Kipas Kereta Power Welcome to Sandakan @bossjames_oe #travelling #cuac...

Visitors

Flag Counter